Atletska škola

Atletska Škola

za  učenice/ke  nižih i učenice/ke  viših razreda

 

Termini treninga :

 PONEDJELJAK , SRIJEDA i  ČETVRTAK            

                                      19:oo   –    20:oo

 

Mjesta treninga :   atletska staza Stadiona Kantrida

                             Atletska dvorana Kantrida

                              

Voditelji  :  profesori TZK – s prosvjetnim i izuzetnim atletskim natjecateljskim iskustvom te s trenerskim licencama Hrvatskog atletskog saveza  :

095 / 900 4661       095 / 900 4642

PROGRAM  RADA  ATLETSKE  ŠKOLE

CILJ :

 

Atletska škola ima za cilj educirati polaznike osnovama atletskih kretanja i pokreta prisutnih u grupama disciplina kao što su trčanja, trčanja sa preponama, osnove bacanja te skokova u skladu s biomehaničkim zakonitostima atletike – bazičnog sporta koji je osnova motoričke educiranosti.

 

Osnovne atletske informacije su univerzalna motorička znanja ( nazivana još i bazičnim znanjima ) i imaju te trebaju imati pozitivan transfer na eventualni budući uspjeh kroz usvajanje atletskih tehnika i znanja u osnovnoj atletskoj školi.  Ova znanja omogućuju uspjeh i u većini ostalih sportova.  Upravo zbog toga Atletika je najrašireniji bazični sport sa znanjima na osnovu kojih počivaju tehnike kretanja i bacanja svih ostalih sportova.

 

MJESTO  aktivnosti ;                          VRIJEME  aktivnosti ;                             UČESTALOST :

 

Atletska staza stadiona Kantrida ; Atletska dvorana Kantrida ; vanjski tereni – obalna šetnica uz kompleks bazena na Kantridi

 

Treninzi će se odvijati u poslijepodnevnim satima kroz dva do četiri trenažna dana u tjednu u trajanju 60 do 90 minuta što su parametri primjereni uzrastu te obzirom na nivo treniranosti i energetske mogućnosti polaznika .

 

USMJERENOST  :

 

U periodu rasta i razvoja od 7. do 10. godine ( kada već traje senzibilna faza reaktibilnosti ) utjecati na inicijalizaciju razvoja Reaktibilnosti na vizualne i zvučne podražaje te potaknuti maksimiziranje iste. U slučaju izostanka inicijacije  razvoja ove sposobnosti maksimizacija iste ostaje limitirana . Koristiti mnoge vježbe natjecanja i startnih ubrzanja.

 

U periodu rasta i razvoja od 10. do 12. godine uvoditi kao trenažne operatore podražaje

koji će inicirati razvoj važnih motoričkih sposobnosti i osobina kao što su Ravnoteža,  Motorička agilnost  te Motoričko učenje kojima je senzibilna faza utilitarnog razvoja upravo u ovoj gore spomenutoj dobi.

 

U periodu rasta i razvoja 10.-14. godine utilitarna je i nezaobilazna faza za početak senzibiliziranja i poticanja maksimiziranja prediktivnih referenci Brzine kao hijerarhijski najvažnije kvalitativne motoričke sposobnosti.

Brzinu možemo tretirati i kao esencijalnu kvalitativnu sposobnost većine natjecateljskih sportova te pravovremeni slijed utjecaja i podražaja usmjerenih na razvoj brzine omogućiti će postizanje maksimalnih vrijednosti ( unutar genetski uvjetovanih ograničenja ).

 

KINEZIOLOŠKI  SADRŽAJI :

– osnove tehnike  sportskog hodanja,  tehnike trčanja  i  trčanja u prirodi ( kros trčanja )

– osnove tehnike  poskoka  vertikalne  i  horizontalne skočnosti

– osnove tehnike  starta :  visokog ;  poluvisokog  i  niskog iz startnog bloka

– osnove tehnike  skoka  udalj: korak i pol ; uvinuće ; dva i pol koraka

– osnove tehnike  skoka  uvis : prekoračna ;  opkoračna ; leđna tehnika

– osnove tehnike  bacanja loptice/koplja ; diska ; kugle  –  lopti u sportskim igrama

– osnove trčanja  prepona : sa sedam koraka ; pet koraka ; tri koraka između prepona

– osnovne vježbe fleksibilnosti i korektivne gimnastike.

 

SOCIJALIZACIJSKI SADRŽAJI :

– osnove trčanja atletske štafete

– osnove sportskih igara i igra

– osnove štafetnih igara i natjecanje

– osnove rada u grupama i parovima

 

EVALUACIJA  :

 

Putem  periodičnih  testiranja prilagođenim instrumentarijem pomoću baterije testova motorike i antropometrije egzaktno i sveobuhvatno pratiti razvoj svakog polaznika.

 

Situacijski putem postepenog uključivanja mladih atletičara u sastav natjecanja kako bi se zadržao stalan motiv za kontinuitet treniranja. Povratnim informacijama uz pomoć natjecateljskih rezultata omogućena je vjerodostojna i nimalo subjektivna evaluacija trenažnih dostignuća u konačnici praćena pomicanjem nivoa osobnih rezultata/rekorda.

 

 

NOSIOCI ( voditelji ) AKTIVNOSTI  :

 

Tijana Pavičić prof. – diplomirani kineziolog

* pedagoški staž 29 godina

–        bivša rekorderka Hrvatske na 10.000m za 33:46,9

–        bivša rekorderka Hrvatske u maratonu na 42.195m za 2:39:25,0

–        bivša rekorderka Hrvatske na 5.000m za 16:46,15

–        bivša rekorderka Hrvatske u polumaratonu na 21.097m za 1:19:25,0

–        veteranska rekorderka Hrvatske u maratonu – od 2004.g. na 42.195m za 2:57:33,0

 

Andrija Pavičić prof. – diplomirani kineziolog i atletski trener

*pedagoški staž 30 godina

–     trener seniorske atletske rekorderke Hrvatske

–     trener kadetske reprezentativke ( 2.000 m )  2010. god

–     trener kadetskih reprezentativki ( 600 m i 2.000 m )  2009. god

–     trener juniorskog i seniorskog nosioca medalja na PH :  800 , 1.500 i 3.000.m  (2014. – 2018.)

–     trener prvaka Hrvatske na 1.500.m – 2017. i 2018.god ;  PH dvorana 2018.god

–     trener seniorskog reprezentativca na 1.500.m  2018.god